I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 26, 2011

hujung sem la banyka nak gune duit..aishh

oh my god.!!mase aku sebok mengusha bf member aku kat fb,tibe2 jer aku member aku post somthing..yang wat jantung aku berhenti sekejap

ape jer??




ahh...duit lagi...kasut uniform kene bayar lah pulak..!! emang kao ingat aku ade duit nak bayar duit kasut tu ujung2 sem nie??mane aku nak korek duit nak bayar kasut uniform nieh??? nak mintak kat ibu aku?padahal minggu lepas baru jer ibu aku masukkan duit kat aku..sikit jer la ibu aku bank in kan..sebab jumaat nie aku balik ke rumah kesayangan ku..bajet makan tok ujung minggu nie..kire cukup la kan..SEBAB AKU BUKANNYER BOROS KALAU BERBELANJE..eh,apesal huruf besar niee??hehe :P
tup tup,kene bayar duit kasut pulak...

oh..



what if aku ignore jer kasut nie??




huh!!mesti name naik kat jabatan..


kau giler ke ape mira??


ohh...kasut...


memeningkan lahh



TEEETTTT!!!

No comments:

Post a Comment