I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 23, 2010

sesuatu tentang diri aku...



assalammualaikum semunyerrr...name aku nurul amira binti abdul jalil...aku dilahirkan di melake bandaraye bersejarah...pada tahun 1991...so..umo aku sekarang ni 19 tahun la...tapi xcukup bulan lagi..hihi..erm...family aku sekarang ni tinggal kat segamat, johor..tapi aku duduk kat puncak alam,selangor sbb aku skarang ni nga menuntut kat uitm kampus puncak alm dlm kos nursing..
hurm...ape lagi ekk??

korang mesti ader febret artis kan??aku pon ader jugakk...antarenyer...ehem ehem ehem!!farid kamil..awal ashaari...huiyooo...lagi..sein husssein(ex gruop rudffedge tu laa)..ermm..lagi saper yekk??lisa suriani..kumpulan gorillaz...erm..klo korea lak..aku juz minat kmpulan kara jer laa...wonder girl tu leh laa..juz layanjerr..hihi..sbenarnyer aku sajer saje jer wat blog ni..tok isi mase lapang kot..n leh la aku mluahkan ape yg blaku kat diri aku skrg ni kan...supaye aku lbh muhasabah dri..n leh la aku tenagkan dri kat sini..huhu...ok laa...nk g mkn japp..salam

No comments:

Post a Comment